Skip navigation


lehman25

E o urare din suflet si total dezinteresata !In fiecare zi pomenesc tot felul de subspecii si ii acord putina atentie singurului politician care chiar merita respect, intr-o tara mai divizata si saracita ca niciodata, e poate una din greselile mele. Sunt cu siguranta subiectiv, dar nici nu avem multe variante de ales .Iata cateva din gandurile lui :

“Trei lucruri pe care vreau să le schimb la mine… Sigur, trebuie să şi pot. Haideţi să spunem aşa: 1. Aş vrea să revin la pletele de rocker pe care le-am purtat decenii de-a rândul, dar nu mai pot, fiindcă am îmbătrânit; 2. Nu aş vrea şi nici nu aş putea să spun mâine contrariul a ceea ce am spus astăzi ori să pretind că mă pricep la lucruri de care nu am habar; 3. Vreau şi pot să învăţ lucruri pe care nu am pretins niciodată că le stăpânesc, cum ar fi, de pildă, macroeconomia. Şi vă asigur că învăţ în fiecare zi.

Trei lucruri pe care vreau să le schimb în România?! Drumurile, cozile la ghişee şi mimica mohorâtă, încrâncenată a celor mai mulţi dintre concetăţenii mei, jefuiţi de un stat care lucrează împotriva lor şi îmbrobodiţi cu vorbe goale de politicianişti.”

2 Trackbacks/Pingbacks

  1. By La multi ani Crin ! - Ziarul toateBlogurile.ro on 21 Sep 2010 at 1:03 am

    […] La multi ani Crin ! Tue Sep 21, 2010 0:04 am lehman25 E o urare din suflet si total dezinteresata ! […]

  2. By Australia (4) « Elisa-gradina mea de vis on 21 Sep 2010 at 5:18 am

    […] urma-unii cercetatori spun chiar ca ar fi vorba de 120.000 de ani in urma- parasind sudul Asiei in una dintre cele mai mari miscari migratorii din preistorie.Ei au ajuns pe continent mergand pe jos sau in mici […]

Iti "base" mintea? Baga!