Skip navigation


29 Comments

  1. ,,, seamana a trantor ,,

  2. Tot un drac .

    • ๐Ÿ˜€

  3. Daca aveam un program mai de soi ii puneam si o geanta pe umar. Ce panarama de femeie si in ce hal am ajuns !

  4. Inutil !
    Cind o vezi – Vuitton zici ! ๐Ÿ˜€

    • Iar esti arogant!Ce obicei nashpa,parca si Ciutacu este la fel daca nu ma insel.

  5. Vuisula ! E o taranca parvenita si atat !

    • =))

      ๐Ÿ˜€

  6. au inceput unii sa se intrebe daca-i curva sau e doar folclor… eu zic sa facem un sondaj: e sau nu curva lui base?!

    • Mai Dane,tie iti pare rau ca nu este boarfa ta,am impresia!

  7. Facem cu cea mai mare placere. Crezi ca se voteaza majoritar ca ar fi o neprihanita ?

    • Eu am votat NU !
      Dar asta nu inseamna ca-i dau certificat de fecioara … ๐Ÿ˜€
      Nici macar in ujrechi ! ๐Ÿ˜€

  8. E dreptul tau sa votezi asa cum consideri, dar cred ca ai fost plecat multi ani din tara, ceeace nu e deloc rau ! ๐Ÿ™‚

  9. Nene – Ba’secu este un rahat ca mascul !
    NU se pune Anca Boagiu … ๐Ÿ˜€

    • Ca sa-ti dai seama in ce mocirla traim, pe seama doamnei de la transporturi, circula o barfa precum ca ar avea un copil cu betivul ! Groaznic !

  10. Doamne ce gusturi dubioase au unii!

  11. Yuppii ! Scoate-l rogu-te pe ala care face tetze-fetze. Ma ia ametzeala. Ma astept sa-mi spui ca te-am aexasperat cu mofturile si ca e blog-ul tau si faci ce vrei pe el. (: Am toate scuzele din lume, sunt blonda si ca orice blonda am obisnuintza sa mi se ierte orice. Cu toate astea sunt inofensiva din moment ce nu sunt o blonda insetata de putere si banii poporului.

  12. Dati-i zburatoarei cu FLIT! ๐Ÿ˜€

  13. Rox – Ce inseamna tetze-fetze ? Tu ai blog ? Sunt curios sa vad si eu ce contine ?

  14. Tot cu furtul ?

  15. Lehman, te-a intepat pe tine? :))
    albinele sunt muncitoare, eu asa am invatat la scoala

  16. Mirandolina – Albinele da, regina nu. Daca nu ma insel am facut amandoi aceiasi scoala si pe timpul acela erau putine informatii despre insecte !

  17. E foarte posibil ca in momentul cand o sa fie arestat betivul si banda lui,sa-i insotesti ! E de ajuns cat ati furat,nu ?

  18. Am observat ca tot pui acel chip, dar nu sunt eu,imi pare rau ! Acum am citit si textul ce insoteste poza,nu ma mira insa si nu am pretentii de la tine,esti si tu o maimutica basista , dornica de cateva firimituri.

    • vezi cฤƒ mai are cรขteva foarte reuศ™ite, numai bune de ciordit.

  19. Sufera mult si nu-l pot ajuta. Trebuie insa sa recunosc ca am intrat de cateva ori pe blog-ul lui deoarece ma tot pomeneste,in conditiile in care eu chiar nu-l cunosc. Poza sau pozele de care ma tot acuza ca i le-am furat, e foarte posibil sa fie ale lui,dar nu le-am luat de pe blog-ul ce-l pastoreste si in consecinta nu vad cum pot sa-l indic ca sursa,dar un lucru e clar, e un basist autentic,daca seful lui direct a inceput sa loveasca in Blaga ,hop si slugutele sa-l manance pe buldog,niste imbecili cu totii,sper ca anul acesta sa scapam de ei si sa-i izolam in diverse penitenciare !


Iti "base" mintea? Baga!