Skip navigation


17 Comments

  1. Înclin să cred că super-feuda asta numită “zona metropolitană” a Bucureştiului şi-o pregăteşte pentru el – “just in case” că nu ne poate prosti să-l lăsăm să mai candideze pentru un nou mandat la Cotro. Deşi înclin să cred că preşedinţia îl ţine prea în vizorul presei ceea ce “cauzează” la lucrativa şpăguială 😉

    • adica …mai vrea o tura capitala,nu?

      • 😉

        • banc.:)
          campanie electorala ptr primaria capitalei.basescu iese pe strazi la vanatoare de voturi.
          vede o batranica cazuta,sare repede si-o ajuta sa se ridice…
          -na,acuma ca te-am ajutat,o sa ma votezi primar?
          -dragu meu,eu am cazut in fund nu in cap!!!!
          🙂

        • @pulimea taichi
          poti sa-mi spui cine este acel gunoi de pe inpolitics care posteaza sub:@perseverentul,arogantul….si alti mosi?
          tare secanta creatura.

            • Pulimea taichii
            • Posted June 14, 2011 at 22:28
            • Permalink

            Păi, Inpolitics e fief pesedist, so, ăla de zici e unu’ care – palmat faţă de “armonia” USL – nu-l prea-nghite pe Crin 🙂

          • e pesedist?
            pai ce treaba are cu perseverentu’???
            asta e pesedist declarat,si in plus are si el off pe Crin.
            so…:(
            si in plus chestia cu ‘iliescu,minerii &revolutia” nu suna deloc pesdist.

            • Pulimea taichii
            • Posted June 15, 2011 at 10:02
            • Permalink

            N-am zis că ăla-i pesedist ci că site-ul e pesedist. Cel care postează e anti-Iliescu la vrăjeală iar cert anti-Crin. Şi acum se vede că-i pro-Oprescu. So, ghici postacu cine-i ? 🙂

  2. 🙂 tare!!
    Lipseste sticla de whisky “Jack Traian” 🙂

  3. mecanicule
    sticla jack traianus a baut-o prima.
    😉

    • 🙂

      • ps
        am uitat sa mentionez ca: NOI TRAIM EFECTUL acelei sticle baute.
        dracu’ sa-l ia de betiv.

  4. http://www.realitatea.net/impozitul-majorat-pe-cladiri-si-cel-pe-masini-vor-fi-eliminate_844171.html

    MULTUMIM DIN INIMA PARTIDULUI SI IUBITULUI SAU CONDUCATOR PENTRU GINDIREA INTELEAPTA CE NE POARTA PE NOI CULMI ALe CRETINISMULUI IN CEA MAI PURA FORMA A SA

    p.s. gindire de presedinte jucator la gaura blondei: baga scoate; baga scoate; baga scoate

  5. minumat.
    sa sti ca ai dreptate cu “baga-scoate” …este cretinismul practicat din inertie.

  6. Un student ia nota 4 la examenul Logica si ii propune profesorului:
    – Daca va pun o intrebare logica si nu-mi raspundeti imi mariti nota?
    – Profesorul: Da.
    – Ce este ilogic dar legal, logic dar ilegal si totodata ilogic si ilegal?
    Se gandeste profesorul …. nu stiu, si ii mareste nota.
    Studentul raspunde:
    – Ca dvs aveti 60 de ani si sunteti casatorit cu una de 24 – este ilogic dar legal;
    -Ca sotia dvs are un amant de varsta ei – este logic dar ilegal;
    -Ca dvs ii mariti nota amantului sotiei – este si ilogic si ilegal.

    • Hai, măi, adică visul meu secret de a mă mai însura o dată – a cîta oară ?! 🙂 – cînd oi avea 60 de ani, cu una de 20-25 de ani (cu pizdica strîmtă cum îi curu’ vrăbiuţei =)) ) – e ceva ilogic ? 🙂

      • BUN !!!
        :):):):)
        mecanicule,zuper bun.


One Trackback/Pingback

Iti "base" mintea? Baga!